Veelgestelde Vragen bij Verf Plaza
Heeft u een vraag over het versturen of ontvangen van pakketten, de status van uw bestelling of het aanmelden van een retour? Dan bent u hier op de juiste plek. Op deze pagina vind u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten!
We hebben alles overzichtelijk voor u op een rij gezet, zodat u snel zelf het antwoord kunt vinden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder.
Je kunt de status van je bestelling eenvoudig zelf volgen via onze eigen track & trace link. Zo weet je precies wat de status van je bestelling is.
Zodra je bestelling bij ons is verwerkt, ontvang je automatisch een e-mail met de track & trace link. Heb je deze niet ontvangen? Ook deze kun je bekijken via bovenstaande button.
Heb je een vermoeden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en ben je hier niet van op de hoogte? Neem dan contact met ons op:
Stuur een e-mail naar klantenservice@verf-plaza.nl of bericht via Whatsapp (085-1124328)
Het spijt ons dat u nog geen track & trace-code hebt ontvangen voor uw bestelling. We helpen u graag verder!
Controleer eerst het volgende:
- E-mail inbox & spamfolder
Soms komt de track & trace-mail terecht in je ongewenste e-mail (spam). Controleer ook je andere e-mailmappen. - Bekijk zelf eenvoudig de track & trace
Bekijk de Track & Trace van je bestelling via deze pagina. Hier volg je de complete bestelling, inclusief de track & trace van PostNL
Nog steeds geen track & trace?
Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@verf-plaza.nl of via Whatsapp (085-1124328). Vermeld hierbij het ordernummer van uw bestelling.
Heeft u een kleur ontvangen, maar lijkt deze totaal niet op de kleur die u heeft besteld?
In sommige gevallen lijkt de kleur wanneer de verf nog nat is anders dan wanneer deze droog is. Bekijk de kleur dan ook altijd wanneer deze droog is. Zet voor gebruik altijd een klein stuk op, in plaats van het direct op het te schilderen oppervlak te smeren. Heeft u de kleur besteld op basis van een beeldscherm, kan dit altijd afwijken. Wij raden hierom aan altijd een fysieke kleurstaal of tester te gebruiken voor u een kleur uitkiest. Ook kunnen kleuren er in een ander merk, ander soort verf of andere glansgraad net iets anders uitzien.
Wat te doen als de kleur heel erg afwijkt?
- Meld de kleurklacht bij ons. Dit kunt u doen door een e-mail naar klantenservice@verf-plaza.nl te sturen of bericht via whatsapp naar 085-1124328 met de volgende gegevens:
- Uw ordernummer
- Een korte omschrijving van het probleem
- Duidelijke foto’s van de kleur, naast een originele kleurenstaal uit een waaier of een kleurenkaart
Let op! Eerder gebruikte verf is helaas geen referentiekader voor een kleur en kan dus niet gebruikt worden om een kleurafwijking aan te tonen
Wanneer u uw bestelling ontvangt en u erachter komt dat niet alle bestelde artikelen geleverd zijn kan dit een aantal redenen hebben:
- Uw bestelling is opgestuurd in meerdere pakketten en er zijn nog pakketten naar u onderweg. Het kan voorkomen dat sommige pakketten op tijd geleverd worden en andere vertraging oplopen bij PostNL
- Wij leveren het ontbrekende deel van uw bestelling aan u na. Hier communiceren wij altijd van tevoren met u over
- Er is tijdens het inpakproces iets uit uw bestelling vergeten in te pakken
Controleer of er nog meer pakketten naar u onderweg zijn. Dit kunt u doen door uw track-en-trace pagina op Postnl.nl te bekijken. Hier kan bijvoorbeeld staan ‘pakket 1 van 2’ en ‘pakket 2 van 2’. Dit betekent dat er 2 pakketten naar u opgestuurd zijn. U kunt dan per pakket zien wat de status hiervan is.
Mocht u hier geen pakketten kunnen vinden die nog onderweg zijn naar u, neem dan contact met ons op via e-mail (klantenservice@verf-plaza.nl) of Whatsapp (085-1124328). Vermeld in uw bericht wat uw ordernummer is en welk(e) product(en) u nog mist. Een van onze klantenservice medewerkers zal dit zo spoedig mogelijk oppakken en ervoor zorgen dat uw producten alsnog opgestuurd worden.
Bij Verf Plaza streven we ernaar om elke bestelling correct en in perfecte staat bij u af te leveren. Toch kan er in uitzonderlijke gevallen iets misgaan tijdens het verzenden of verwerken van uw bestelling. Is uw bestelling beschadigd aangekomen of heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Dan lossen we dit uiteraard zo snel mogelijk voor u op.
Wat te doen?
- Controleer je bestelling direct na ontvangst.
Kijk goed of alles klopt en of de producten in goede staat zijn. - Meld de schade of fout na ontvangst
Stuur een e-mail naar klantenservice@verf-plaza.nl of bericht via Whatsapp (085-1124328) met de volgende gegevens:- Uw ordernummer
- Een korte omschrijving van het probleem
- Duidelijke foto’s van de schade of het foutief geleverde product
- Wacht op onze reactie.
Ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op om het probleem te beoordelen en een passende oplossing te bieden. Dit kan een vervangend product, terugbetaling of andere regeling zijn.
We begrijpen dat je van gedachten kunt veranderen, of dat je per ongeluk het verkeerde hebt besteld. Het wijzigen van je bestelling bij Verfplaza is enkel mogelijk wanneer de bestelling nog niet verwerkt is.
Zo werkt het
- Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@verf-plaza.nl of whatsapp ons via 085-1124328. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.
Is je bestelling nog niet verwerkt?
- Dan kunnen we je bestelling nog wijzigen, bijvoorbeeld door een product om te ruilen.
Is je bestelling al verwerkt?
- Dan kun je deze niet meer wijzigen. Wel zou je de bestelling retour kunnen sturen. Dit geldt niet voor producten speciaal voor jou op kleur gemengd. Voor meer informatie, bekijk onze retourpagina.
We begrijpen dat je van gedachten kunt veranderen. Het annuleren van je bestelling bij Verfplaza is meestal geen probleem, zolang deze nog niet is verwerkt of verzonden.
Zo werkt het
- Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@verf-plaza.nl of Whatsapp ons via 085-1124328. Vermeld hierbij altijd je ordernummer.
Is je bestelling nog niet verzonden?
- Dan annuleren we deze direct en ontvang je het volledige bedrag terug via dezelfde betaalmethode waarmee u betaald heeft.
Is je bestelling al verzonden of verwerkt?
- Dan kun je deze niet meer annuleren. Wel zou je de bestelling retour kunnen sturen. Dit geldt niet voor producten speciaal voor jou op kleur gemengd. Voor meer informatie, bekijk onze retourpagina.
Bij Verfplaza kun je eenvoudig zelf een retour aanvragen via onze retourpagina. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Zo werkt het:
- Ga naar onze retourpagina
Vul daar je ordernummer en e-mailadres in om je retour aan te melden. - Verpak je bestelling goed
Zorg dat de producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. - Stuur het pakket terug
Volg de instructies op de retourpagina om je retourlabel te downloaden en het pakket te verzenden. - Ontvang je geld terug
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 1-2 werkdagen terug via dezelfde betaalmethode waarmee u betaald heeft.
Let op! Verf of andere producten speciaal voor u op kleur gemengd kunnen niet worden geretourneerd.
Wil je liever je bestelling komen afhalen? Geen probleem, we zijn gevestigd in Breda aan de Asselbergsstraat 8 en in Roosendaal aan de Spoorstraat 19. Selecteer bij het bestellen “afhalen in de winkel” en we laten je via een mailtje weten wanneer jouw bestelling klaar staat om afgehaald te worden.
We zijn geopend op werkdagen van 07:00 uur tot 18:00 uur in Breda en van 07:00 tot 17:00 in Roosendaal. Op zaterdag is onze winkel in Breda geopend van 08:30 tot 17:00 en onze winkel in Roosendaal van 09:00 tot 17:00.
Je kunt ook je pakket naar de winkel brengen als je het product wilt retourneren. Voor meer informatie, lees de pagina retourneren.